sobota, 2 października 2021

Humor dowcipy i kawały o sportowcach.

 Humor dowcipy i kawały  o sportowcach.

 

Spotkało się dwoje fanów piłki nożnej: - Ile będzie bramek? - Dwie, kolego bramki zawsze są dwie. 
 Polska 1-2 Senegal- mistrzostwa świata 2018 w Rosji.
 Humor dowcipy i kawały  o sportowcach.
*
W szpitalu do leżącego sportowca przychodzi lekarz i sprawdza mu temperaturę.
- Ma pan 38 stopni gorączki!
- TAk, a ile wynosi rekord Polski, panie doktorze? 
 
Radość Niemców po zdobyciu bramki!

Na zawodach lekkoatletycznych. Patrzcie ! według mnie wygra ten, który biegnie w czerwonym krawacie.
- Ale to nie krawat, to język. 

MESSI VERSUS RONALDO

Najlepszy azjatycki piłkarz?
Kiwa Jakotako
  *
Dlaczego mamy w Polsce mamy tak dobrych bramkarzy?
- Ponieważ, mamy dużo dyskotek.

Bramkarz Guillermo Ochoa w akcji.

Przychodzi Marit Bjoergen do lekarza, a lekarz jej mówi:
- Marit mam dla Ciebie złą wiadomość.
- Co wyzdrowiałam?
- Nie. Justyna zachorowała.

Kto ma lepiej kobiety czy mężczyźni ?  

*
Były znakomity piłkarz Grzegorz Lato, zapytany czy reprezentacja Orłów Górskiego z 1974 pokonałaby dzisiejszą reprezentację Polski, odpowiedział:
- Myślę że, wygralibyśmy 1:0
- Tak mało?
- No tak, proszę pamiętać że większość z nas jest już po siedemdziesiątce.
 

Brazylijcy piłkarze Hulk i FRED


*
W trakcie meczu ligowego sędzia przez pomyłkę pokazał zawodnikowi nie żółtą kartkę, a prezerwatywę.
Już do końca meczu nikt nie śmiał naruszyć przepisów.
 
Śmieszne memy i obrazki - Neymar
Śmieszne memy i obrazki - Neymar

*
Rozmawiają dwie koleżanki:
- A gdzie twój mąż?
- Przed chwilą poszedł na mecz piłki nożnej kobiet. Myślał naiwny, że po meczu dziewczyny będą wymieniać się koszulkami.

Mistrzostwa Świata w Brazylii w RIO. Jezus z RIO przed, w trakcie i o po mistrzostwach w 2014 r. W półfinałowym spotkaniu Brazylijczycy się skompromitowali, przegrywając z Niemcami 7:1
*
Dwie goryle oglądają mecz rugby. Nagle jedna z nich odzywa się:
– Banda wariatów! Tylu facetów bije się o jeden orzech kokosowy!
 
Park Jurajski
Urugwajczyk Luis Suarez w trakcie meczu z Włochami MŚ 2014
ugryzł Giorgio Chielliniego.
 
Usłyszane na siłowni. Ćwiczący pyta sowjego trenera:
- Trenerze z jakiego mam urządzenia korzystać, żeby dziewczyny na mnie leciały?
- Z bankomatu mój drogi z BANKOMATU!

 Śmieszne memy i obrazki o sporcie
Kto jest lepszy Neymar czy Chrostiano Ronaldo CR7 ?
*
Trener Brazyli pyta Pana Boga:
- Za ile lat piłkarze Brazylii zostaną mistrzem świata?
- Za 4 lata.
- To niestety nie za mojej kadencji.
Następnie trener reprezentacji Francji pyta Boga:
- Za ile lat Francja zostanie mistrzem świata?
- Za 8 lat.
- O nie! To nie za mojej kadencji.
Trener Polski pyta Boga.
- Za ile lat Polska zostanie mistrzem świata?
A pan Bóg na to - Nie za mojej kadencji.
 
Śmieszna prezentacja o sporcie w Powerpoint
 
 
Humor dowcipy i kawały  o sportowcach.

Brak komentarzy:

Bestsellery Amazon

Bestsellery Amazon
Bestsellery Amazon