wtorek, 14 grudnia 2021

Humor, kawały, dowcipy, memy i śmieszne obrazki o odchudzaniu

Humor, kawały, dowcipy, memy i śmieszne obrazki o odchudzaniu

humor kawaly dowcipy memy i smieszne obrazki o odchudzaniu

- Czy używa pani tych tabletek na odchudzanie - pyta lekarz.

- Używam, ale one w ogole nie działają.

- A ile pani bierze dziennie?

- Ile, ile.. aż się najem.

Rozmawiają dwaj faceci z dużymi brzusiami

Słyszałem że codziennie uprawiasz gimnastykę

Tak, dobrze słyszałeś

A potrafisz już dotknąć ręką stopy.

Jeszcze nie, ale już ją widzę

Humor, kawały, dowcipy, memy i śmieszne obrazki o odchudzaniu

Co robić aby schudnąć?

Doktorze Co powinienem zrobić aby schudnąć ?

Po prostu wcześniej wstawać?

A o której godzinie?

Od STOŁU proszę pana!

Spotykają się dwie koleżanki

Ale schudłaś! Jak to zrobiłaś?

Mąż mnie zdradza i z emocji nic nie mogę jeść.

To czemu się nie rozwiedziesz ?

Jeszcze nie! Muszę schudnąć jeszcze 10 kg!

 

Czy wiecie dlaczego środek na odchudzanie SLIM - FAST jest taki skuteczny?

- Bo jeśli ktoś go kupi, nie stać go już na jedzenie ...

 

Sąd skazał przestępcę na karę śmierci. Jednak był tak gruby, że się nie mieścił na krześle elektrycznym. Naczelnik więzienia zarządził dietę. Po tygodniu o chlebie i wodzie skazaniec zamiast schudnąć, przytył jeszcze dziesięć kilogramów. Na krzesło w żaden sposób się nie mieści. Naczelnik zarządził - dawać mu tylko wodę, ale o dziwo znów przytył dziesięć kilogramów. Naczelnik postanowił - nic mu nie dawać. Bez rezultatu - skazaniec znowu przytył.

- Co jest, kurcze? Czemu nie chudniesz człowieku?

- Jakoś nie mam motywacji.

Humor, kawały, dowcipy, memy i śmieszne obrazki o odchudzaniu  Hipopotan

Żona uradowana wybiega z łazienki: - Zenek, zrzuciłam dwa kilogramy!

 - Tylko nie zapomnij spuścić wody.

 Mąż do żony!
Kiedy przed ślubem wspominałem, że marzę o wielkiej rodzinie, nie chodziło mi wcale o to, żebyś pięć lat później ważyła sto kilo.

1

via GIPHY

Kiedy za długo jesteś na diecie !

Humor, kawały, dowcipy, memy i śmieszne obrazki o odchudzaniu  Grubaska na rękach

Miałam do lata zrzucić pięć kilo. Zostało mi jeszcze osiem.

Polska vs USA

 Humor, kawały, dowcipy, memy i śmieszne obrazki o odchudzaniu

Brak komentarzy:

Bestsellery Amazon

Bestsellery Amazon
Bestsellery Amazon